Packar

Blev att gå upp vid kvart i 7 idag för jag skulle köra älsklingen till jobbet för att de ösregnade . .Sen när jag väl tagit mig upp från min varma säng skriver babys arbetskompis att han skulle ta en senare buss så baby han iaf hjälpa mig att packa allt som ska med när jag kör om något timme :) ( men hade ju kunnat ligga en stund till ) Vid 9 tiden hoppas jag fått ut allt i bilen så att jag kan köra in Dani till stan , hon ska vara hos Johans föräldrar i helgen , hade gärna haft med henne men får tyvärr inte ha hundar på detta hotellet vi ska bo på mellan lördagen till söndagen . Ne nu måste jag fortsätta packa lite så jag kommer iväg när jag ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0