dumma gips

Idag har jag och Vilde gått på stan en runda med tant jenny och tant melene :P blev att äta lite på pm sen gå i lite affärer , jag köpte ett par leggings , två tröjor och en liten väst , väldigt nöjd med mina köp faktiskt .
Äntligen hittade jag något till mig själv när jag är på stan , brukar annars alltid komma hem med något till Vilde men de är väll en del av att ha barn :P

Sen när johan kom hem från jobbet så tog han hand om Vilde så att jag och min kusin olivia kunde åka och träna , blev bara 1 h men skönt va de :)

Sen när jag kom hem skulle jag bada har alltid gått med min stumpa innan utan att jag blivit blöt men inte denna gången , visade sig att de va små hål i duschstrumpan så gipset blev dyngsurt .
Bara att packa in sin i bilen och köra till akuten för att få ett nytt , Vilde fick vara hos min mamma och pappa så länge man vet ju inte hur länge man kan bli där inne och dani hos johans föräldrar .

Dani kan inte vara hos mamma och pappa nu då morgan har sin katt med sig och har inte riktigt presenterat dom för varann . Men de tog bara någon timme sen fick vi hämta dani sen åka för att hämta Vilde men fastnade på en kopp kaffe som vanligt ,hehe .

Ne nu ska jag göra annat så allt är klart till imorgon :) natti natti på er

Kommentarer
Postat av: Duschskydd

Du skulle ha använt Seal-Tight duschskydd!!!

2012-01-19 @ 23:06:26
URL: http://duschskydd.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0