Kina mat

Har precis kommit hem till mamma och pappa igen då vi har varit i stan och ätit kina mat , såååå gott men nu är jag verkligen propp mätt .

Johan åt med sina föräldrar så nu väntar jag på att han ska hämta mig så jag får åka hem och ta de lugnt och ta en lång och härlig dusch.

När vi va inne i stan så tappade mamma sin cigarett när hon hade hoppat ur bilen (som va tänd) hon hittade den inte så jag sa åt henne och kolla innanför tröjan flera gånger , men hon envisades om att hade den hamnat där hade de gjort ont . efter några minuter letande så börjar de lukta bränt och de är ett hål i mammas tröja då kunde jag inte hålla mig för skratt . Sa ju att hon skulle kolla där , lönar sig inte alltid att vara envis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0