Varför akuten!

Hemma från akuten har en stukad och väldigt svullen fot .. Va på väg ner till stranden så att isaac skulle få bada min bror följde också med ner men kom inte så långt fören foten vek sig :( tur att jag han reagera och ta imot med händerna annars hade de kunnat gå illa för bebisen , fast mobilen tappade jag på en sten så displayen sprack :( När vi satt där inne och väntade så kom Magnus ner med lille Hugo , förstår inte varför en så söt och lycklig pojk ska behöva vara så sjuk :( men vi köpte 2 st fjärillar för att stödja EB forskning . Är skönt att vara hemma och fått mat i magen efter 4 h på akuten :) Fick en jätte gullig sköterska också när vi va där inne som fixade macka och nyponsoppa till mig och kaffe och skorpor till mamma då vi inte hade ätit något på länge , tack så jätte mycket :) Hoppas foten är återställd innan intensivkursen börjar på måndag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0