Skönt att få de gjort

Nu har jag klippt bort alla lappar från baby kläderna , har också tvättat dom och vikt dom , nu väntar jag bara på att byrån ska bli helt klar så jag kan lägga ner sakerna på sin rätta plats :)

Är lite kläder man har samlat på sig men ändå inte så mycket behöver köpa byxor och strumpor. sen lite tjockare kläder men de får bli sen när h*n är ute :)



Har också städ dag här hemma , känns som om jag har de hela tiden , man håller på och tvättar och städar men blir skitigt lika snabbt igen känns de som.

Men mellan tvätt maskinerna och dammsugande så va jag ute i trädgården innan och åt lite körsbär :) jätte goda



Men nu blir det att ställa sig vid spisen och göra vid köttfärsen ikväll blir det tacos till middag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0