:P

Sitter just nu i soffan och väntar på att älsklingen ska komma hem med mjölk och pålägg, han fick låna mitt kort för att han skulle göra de igår , men de glömde han så han fick köra nu på lunchen men tur är att han inte jobbar många sekunder från affären :) tack för att du är så snäll älskling hade gjort de själv om jag hade haft mitt kort :P

Dani har blivit jätte jobbig hon har blivit skendräktig så hon tror att hennes pipleksak är hennes bebis så hon ska ha med sig sen överallt och sitter och gnyr efter den .

Nu har baby varit här så nu blir det äta lite sen får jag se va dagen har att erbjuda ska också kolla om pappa har tid att ut och köra en sväng med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0