Godförmiddag :)

Har precis vaknat men har inte gått upp ur sängen än , ligger och drar mig lite till innan jag måste gå upp och få mat i magen :) hade en jätte trevlig kväll på stars igår god mat och bra sällskap kvällen kan ju inte bli bättre , va också borta på playbar en runda igår då dom andra ville ha en drink , jag beställde en coola men va lika glad över den :) Har vaknat flera gånger inatt av att tårarna sprutat och jag har nästan skrikit av smärta då mina vader har börjat krampa sig precis som dom gjorde ofta i början av graviditeten . Ni som har varit med om de vet ju vilken smärta jag pratar om . Ne nu är klockan snart halv 12 så blir upp och hoppa nu kan inte ligga här hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0