Gårdagen

Igår var jag på stan med älsklingen och köpte en ny almenacka sen gick jag till coffeehouse för att fika med amanda :) jätte trevligt va roligt att träffas igen efter så lång tid .


Gammal bild på mig och Amanda tror vi gick 1a eller 2a året :)



Efter vi fikat åkte jag och älskligen till Hasslö till hans farbror med familj och åt middag , hemma gjorda hamburgare (så mycket godare än dom man köper) sen till efterrätt blev de glass och varma bär.

Va också en sväng hos mamma och pappa på kvällen , åkte lite överallt igår känns de som :P

Jätte lyckad dag

Kommentarer
Postat av: amanda

jisses vilken bild, haha. På gymnasiemässan va?

Säg bara till när du har lust att ses igen. Min tur att bjuda på kaffe då. :)

2011-07-07 @ 11:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0