:(

Åkte hem från körskolan tidigt idag då jag inte mådde bra, va jätte trött och hungrig så kunde inte koncentrera mig på repitistionerna så får sitta dubbelt imorgon .

Körningen gick jätte bra om tar bort då jag körde på en trottoarkant och körde mot en backspegel , men de va inte mitt fel de med backspeglen.

Har varit och handlat lite nu med älsklingen och väntar på att vi ska starta grillen så vi får lite mat i magen :)

Nu vet jag på ett ungefär vad jag inte ska äta när jag är gravid som jag reagerar på som jag inte reagerat på innan , nektariner , körsbär och päron :(

och de som är så gott mina läppar svullnar upp så mycket så de ser ut som jag har sprutat in silikon i dom , inte alls snyggt. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0