äntligen hemma

Har inte hunnit blogga idag har suttit på körskolan hela dagen ,och pluggat teori klarade del A idag och va bara 2 poäng ifrån att klara del B men den ska jag klara imorgon :)
Tog också en liten pause från pluggandet och fikade med eve och anna på cafe 1344 , mysigt :)
Hade körning mellan 17 och 19 idag och efter de hämtade hjärtat mig och då körde vi och handlade lite grillgrejer sen upp till emil och per som är i pers stuga på tjurkö.
Där blev det grillning i regnet och sedan lite kortspel och tv tittande :)

Men nu är jag jätte trött så ska alldeles strax gå och lägga mig ska upp tidigt imorgon för att åka in och plugga innan körlekstionen.

Köpte 2 st små baby tröjor när jag och älsklingen va och handlade fick syn på dom sen råkade dom bara hamna i korgen :P hehe

Är hundvakt åt tella med johans föräldras hund då hans mamma är på öland och hans pappa är på sjukhuset för lite tester .

Fick reda på en liten hemlis idag med men den avslöjar jag när de blir lite mer aktuellt :D

Imorgon måste jag gå på stan en liten runda för att hitta något till Nathalie med som fyller år nästa vecka . Nathalie är min brorsdotter .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0