Ont i fötterna :(

Har gått och satt mig inne på mässan så att älsklingen får gå runt själv och kolla på de han vill orkar verkligen inte gå runt mer har gått i evigheter och fötterna gör så ont och är så ömma. Ska bli skönt när man kommer ut härifrån få sätta sig i bilen och chilla innan de blir massa bilgrejer ikväll med bl.a. Racing drifting mm. De ska bli kul bara jag slipper gå hela tiden :p Har sätt massa bebis magar här säkert 30 st eller något :p de va en tjej hennes va lika stor som en medecinboll de såg ut som om den skulle komma ut när som :p men tycker de är så fint med bebis magar , jag känner mig bara tjock och klumpig med min :( men får blogga mera sen nu ska jag äta på mitt godisband och kolla på folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0